Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Śro 17:43, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: |
Zasada kodeksu według mnie: |
Dobrze podejrzewam, że z swoim LD taki orczy psyker będzie mógł realnie zagrozić co najwyżej swojemy pobratymcowi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Marcin
Niepylak
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/10 Skąd: Getto
|
Wysłany: Śro 18:39, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
LD 8 to nie tak mało chyba? Jak dla mnie opłaca się spróbować z taką mocą.
Najlepszy kodeks Orki mają i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Czw 15:32, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dodam, że grafiki też są świetne - mniej niz zwykle odgrzewanych kotletów jak to ma miejsce w pozostałych "nowych" kodeksach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Czw 15:59, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Skoro masz już to czy mógłbyś wrzucić na jaki serwer i wysłać mi PW? Wszyscy już czytali, a tylko jedyny gracz orkami w gildii nie;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Czw 18:29, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dawno dawno temu, w odległej galaktyce...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Czw 23:37, 01 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Czw 23:33, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Danke! Mein liebe Kempy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Czw 23:37, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak ściągłeś to usuwam linka już. Kaboom!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Pią 11:37, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ło KUTWAA... Ujmę to tak - KOMPLETNIE NAMISZANE!
Co do zadziwienia defkoptami, to, poza tym dodatkowym uzbrojeniem, można ja było mieć w armi speed freaks.
Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie dodatki do orków zostały wymieszane razem. Szkoda, że nie ma specjalnych zasad dla klanów.
Same orki zostały strasznie wzmocnione. Nawet głupia shoota staje się opłacalną bronią dzięki assault 2. Moją ulubioną bronią zosaje shock attack gun! Poza tym, że to pieszy ordinace na 60" to urzekła mnie tabelka nieszczęść ZZAP, GRIMM, itp. Świetne! Pasuje do orków .
Dużo rzeczy, które ze względu na swoje działanie nie miały zastosowania troszkę zmieniono i wrzucono do codexu. Tak np. dok tools teraz nie leczy ale daje feel no pain na 4+, a grot ordery nie jest koniecznością (bo leczyło na 6, a jeden grot dawał -1) tylko daje przerzut. Takich zmian jest mnóstwo.
Same orki też uległy drobnej kosmetyce. Mogę już się pożegnać z Bazylem ;( . Oddziały looted są, ale mają orcze wyposażenie teoretycznie poskładane ze szczątków. Nieszczęsna tabelka dla pojazów pozostaje. No ale mamy taki looted vechicle 11 11 10 za 35p, wkładamy działo za 70p i reinforced ram 5 albo 10p (może tankshockować i daje +2 do przedniego pancerza - poprzednio tylko dawało tanshock pojazdom, co było w sumie bezużyteczne), a także pozbywamy się open top za 5p i mamy czołg 13 11 10 takie armored company:D
Flash gitz dostali 4S, nową broń, kosztują 20p i są wrzuceni w H.Support
Battle wagon robi masakrę z bliskiej odległości.
Wirdboyz z feralorków takze uległ zmianie, mnie nowe zasady się podobają . TELEPORTACJA!
Podsumowując, dużo zmnian na plus. Pozbyto się nieużytecznych zasad lub je ciekawie zmieniono. Doszło mnóstwo nowych rzeczy. Tabelka z możliwościami upgrade od razu wypisana z boku ułatwia życie. Co do reszty zawartości codexu, to muszę przez nią przebrnąć gdyż nie miałem jeszcze na to czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin
Niepylak
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/10 Skąd: Getto
|
Wysłany: Pon 10:51, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Uprasza się wszystkich o wstawienie się w najbliższą sobotę w gildii (heh czemu mi się to stwierdzenie dziwnie kojarzy ) w celu przeprowadzenia kolejnej tury kampanii. Gwardia stara się utrzymać pałac pod nieobecność zakonu DA walczących obecnie w hive fleetem SEMAFOR , ale w 40. tysiącleciu już nie praktykuje się sietzkriegu .
Pora aby kości zostały rzucone . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Skórożarłoczek
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Nienack
|
Wysłany: Sob 23:45, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Znalezione na stronie Games Workshop: [link widoczny dla zalogowanych] (ciekawie wyglądają ) i [link widoczny dla zalogowanych], które mogą pojawiać się na polu bitwy.
Z kolei [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych] jest lista zmienionych i nowych zasad, które mają podobno pojawić się w piątej edycji Warhammera.
Najciekawsze:
Cytat: |
-Scouts and Infiltrators can now try to outflank the enemy and come on as reserves from a different board edge.
-Pinning/Go To Ground – after the enemy has rolled to hit or wound you can declare your models pinned and the unit cannot do anything that turn. They will benefit from +1 to their cover save or a 6+ save if not in cover
-Ramming Tanks – If ramming cannot shoot. To ram a tank you move in the same way as a Tank Shock. Causes damage to both tanks on the correct side. +1S for every armour point above 10 and +1 for every 3” moved +1, tank +1
-Blast weapons don't roll to hit, but always scatter 2D6" minus the BS of the firer. All models under a blast template (including partials) are automatically hit. If a "hit" is rolled on the scatter-die it lands on target.
-Dedicated transports can now carry any unit (subject to normal restrictions, i.e., no Terminators) and are no longer the deathtraps they have been (no entangling, just pinning).
-Saving Throws are now made AFTER wound allocation. This means you could still roll all your generic troopers as a group, but will need to roll for each special model (serg, heavy weapons, etc) one by one. Torrent of Fire is gone.
-Area terrain does not block line of sight. A cover save is needed when shooting into cover, for the unit being shot at when you are shooting out of more than 2” of cover, shooting through cover to enemy on the other side) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Miki
Skórożarłoczek
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Mars
|
Wysłany: Nie 0:08, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
taranowanie jest faaajne ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Nie 0:26, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Piotrku, będziesz taranował hammerheadem?
Nazwa czołgu zobowiązuje ;D
ALL SKIMMERS! READY TO RAAAAM! >P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Pon 13:23, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Na forge wordzie pojawiło się coś dziwnego -> [link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda to na chaośnych imperiali. Ktoś się orientuje czy są do tego zasady skoro Lost and damned zostali usunięci?
ps
Fajne figurki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Pon 13:46, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się megafon model RADIOMARYJA 402008
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Pon 17:45, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cos mi sie wydaje, ze te modele widzialem juz chyba w zeszlym roku (na pewno ogrynow), co nie zmienia faktu, ze sa swietne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 17:45, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|