Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Pon 0:03, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ja karty wezmę. Dopinguj resztę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
damajek
Turkuć Podjadek
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 11:18, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie co do zagrywania BERSERKA.
Pytałem już na karciankach ale tam się udziela prawie tylko STAWIK, a ja nie do końca się zgadzam z jego sposobem na problem z BERSERKIEM!!
Niech ktoś inny się wypowie co jeśli na jakiegoś wojaka zagrał koleżka 2 berserki na raz. Stawik twierdzi: "Zhurgon z 2 Berserkami ma 27 WB".
Mój koleżka twierdzi: "Zhurgon z 2 Berserkami ma 36 WB" - a motywuje to tak: Bazowe WB jest podwojone przez pierwszego BERSERKA, czyli po pierwszym wynosi 18, a drugi podwaja to 18. Stawik mnoży bazowe WB, a jako bazowe traktuje to co jest na karcie!
I moje skromne zdanie na koniec - na jednego wojaka można stosować tylko jedengo BERSERKA - kolejny nie modyfikuje WB - czyli nie ważne ile berserków - bo WB bazowe może być tylko PODWOJONE do końca konfliktu.
POMOCY!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Czw 16:59, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
My gramy tak, że dwa Berserk'i powodują mnożenie x4. To samo tyczy się Szarży itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damajek
Turkuć Podjadek
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pią 9:53, 09 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Co do Szarży OK, ale z BERSERKIEM czekam na więcej odpowiedzi i wyjaśnień. A może ktoś pisał do twórcy gry?? Na jego stronie nic nie ma na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alastor
Niepylak
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: ja cię znam?
|
Wysłany: Czw 12:49, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa.
"Zagraj na dowolnego Wojownika podczas walki lub najazdu. Aż do końca konfliktu bazowe WB wojownika zostaje podwojone. Ten modyfikator stosuje sie przed wszystkimi innymi"
Czyli mnożymy TYLKO bazowe WB.
Przykład Zhurgon WB 9.
Rzucamy na niego dwa Berserki czyli WB bazowe jest mnozone: (9x2) + (9x2) = 18 + 18 = 36WB
Bazowe WB się nie zmienia. (No chyba że damy coś takiego jak Wszystkim Po Równo).
A co do jednego Berserka to nie zgadzam się z tym bo było by coś takiego odnotowanego na karcie. nie mamy ograniczeni ile Berserków zagramy na Woja (poza ograniczeniem ilościowym danej karty w talii).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Soban
Mechowiec
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z domu
|
Wysłany: Wto 1:25, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nie nie nie zgodze sie chyab z żadna propozycja dlamnie szukacie troche labiryntu na karcie jest napisane bazowe nie? wiec może przykład:
SOLDAT WB 2 + BERSERKA = WB 4 JEŚLI DODAMY DRUGIEGO BERSERKA TO WB SOLDATA WYNOSI.... 4
chodzi tylko przeciesz o bazowe wb w dark eden z tego co sobie przypominam nie ma żadnych "podwójnych bazowych wb" wiec czemu robicie jeszcze inne działania ? typu na tym przykładzie (2x2) +(2x2) przeciesz nie mamy dwóch soldatów tylko jednego....
2(2x2) z tego nam wychodzi 4+4 ale tego nie dodajemy bo znowu nam wyszły 2 soldaty po 4WB
2x2=4 jeśli ty rzucasz 2 berserka tracisz karte
inaczej jest szarrza bo tam nei chodzi o bazowe WB
pozatym kiedy kurna gramy!!!!!!!!!!!!?????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jeremiasz
Turkuć Podjadek
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Wto 18:49, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja tez uwazam ze nie mozna mnozyc bazowego wb w sposob podany na przykladzie zhurogona.
Uwazam ze mozna zucic wiecej niz jeden bersekr na wojownika ale:
(na przykladzie woja WB2)
rzucamy berserk i mamy 2x2 = 4
rzucamy drugie berserka i ... wlasnie moim zdaniem za tego berserka mozemy dodac poprstu jeszcze 2 do WB czyli mamy 6.
czyli mamy 2x2+2(za 2go berserka)+2(za kolejnego) itd...
w przypadku np. zhurgona mamy 2x9+9+9...+9 itd...
W ten sposob nie mnozymy dwa razy bazowego wb tylko dostajemy to co pozostaje z pomnozenia... hmm.. nie wiem jak to inaczej powiedziec.
Co do szarży to moim zdaniem sprawa jest prosta.. nie ma na karcie nic o bazowym WB wiec pierwsza szarza mnozy WB x3 (cale - jesli wojownik ma jakies modyfikatory z innych kart to tez sie je mnozy, np berserk itd), druga szarza mnozy znow cale WB czyli juz to pomnozone x3 za pierwsza szarze. Poniewaz jest napisane ze "po wszystkich innych" to rowniez po zagranej wczesniej szarzy.. bo ona zostala juz zagrana i nie bierze udzialu w grze a wb mamy juz pomnozone na stale do konca konfliktu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Soban
Mechowiec
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z domu
|
Wysłany: Śro 3:11, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no... kocham falistego z 3 szarzami:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stawik
Turkuć Podjadek
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 13:56, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie
Przecie to jest jak chłop krowie. Czego Wy tu jeszcze szukacie?
Berek: Play on any warrior during combat or a raid. The warrior's base CV is doubled until the end of the conflict. This modifier is applied before all others.
Przewaga: ... One warrior ... gains +3 to its CV until the end of the conflict.
W obu przypadkach jest, że do końca konfliktu. Czyli imputujecie, że przewag też nie można kilku dać na jednego woja? Zgodnie z zasadą "co nie jest zabronione jest dozwolone" można rzucać wiele Berków na Woja. Jeśliby na nim pisało coś w stylu 'berka można rzucać tylko raz', 'nie można dodać żadnych więcej modyfikatorów' itp. to bym się zgodził, że berkiem można tylko podwoić i nic więcej. Jak widać na przykładzie Przewagi, zapis 'do końca konfliktu' ma ilustrować tylko to, ze po końcu konfliktu karta przestanie działać. Analogiczny zapis jest na szarży. Czy to znaczy, że szarżę też można tylko jedną zagrywać?
Po drugie: Berek mnoży bazowe WB. Jest to WB namalowane na Wojowniku. Ew. więc można na to liczyć tak jak Alastor. WB*2+WB*2. A różnica między szarżą a Berkami (oprócz mnożnika) będzie taka, że i plusy będzie mnożyć. Czyli rozpatrzmy przypadek 2 Berki i Przewaga, a dwie Szarże i Przewaga.
Berki: WB=WB*2+WB*2+3
Szarże: WB=((WB+3)*3*)3
Co rewolucjonizuje nasze myślenie o Berku. Jednak Zhurg z dwoma Berkami ma 36 WB.
Berek wróci do łask.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Pon 1:05, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Chłopaki, popieram Stawika - Berserków ile się chce (gdzie "chce" jest mniejsze lub równe od 5) na woja zagrać można. Tylko trudno będzie wam to wytłumaczyć i w życie wcielić.
Nawiasem mówiąc - Stawik co z Twoją stroną? Serwer uczelniany na wakacje wyłączyli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KNOX
Turkuć Podjadek
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 21:34, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a zobaczcie jak na oficjalnej stronce [link widoczny dla zalogowanych] gosciu interpretuje monozenie
INDIVIDUAL CARD QUESTIONS
CAIN MOURNER
Is BLITZ cumlative with Cain Mourner's ability?
Yes, the effects are cumulative, and your warriors may raid 4 times
wg. mnie 2 berki to 4xWB , 2 szarze to 6xWB (a nie 9, nie wydaje wam sie ze szarza byla by za mocna)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stawik
Turkuć Podjadek
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pią 9:21, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Gustavus skończył studia i chyba mi stronkę wyriezali. Wróciłem na republikę. Przez ten ponad rok zwiększyli tam limit przestrzeni dyskowej do 30MB, więc się stronka mieści spokojnie. Tylko reklam jest kupę - jedna z onetu, druga z prv, a trzecia z licznika.
Opisałem przy okazji Templariuszy.
Knox: Na Blitz i Cainie nie ma nic na pisane o kolejności mnożenia. Zresztą akurat w ich przypadku byłoby to bez sensu. Natomiast na Szarży jest jak wół napisane, że mnoży się po wszystkich innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stawik
Turkuć Podjadek
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 10:32, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Zagląda tu kto jeszcze?
Mam w końcu Neta w domu. Rzucam więc wyzwanie: zapraszam na ccg do konfrontacji. Każdy układa talie tylko ze swoich kart z reala. Żadne tam genesisy, ani 5 Zacznijmy od nowa, które ostatnio musiałem rozpykać. Obowiązuje interpretacja z [link widoczny dla zalogowanych] o ile przed grą nikt nie zgłosi reklamacji. Najprędzej się można ze mną skontaktować SMSem - 501545911
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Wto 20:54, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak tylko znajdę chwilkę czasu to dam znać. Wygrac ze mną to nie będzie problem, bo nie mam jakieś ultra wypaśnego zestawu kart - stawiam jednak sobie za zadanie nie przegrać do zera. Co do reszty gildiowiczów to ostatnio ostro młócimy w KULT spychając DE na drugi jeśli nie trzeci plan.
Acha, na CCG grałem do tej pory wyłącznie w Shadowrun i program lubiał się czasami wywalić. Czy na DE jest podobnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stawik
Turkuć Podjadek
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 12:36, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Grałem na nim hmm, z 7-8 razy ostatnio. Raz nam tylko gierkę wywaliło. 2krotnie z powodzeniem udało się grę loadnąć.
No i kilkukrotnie (2,3?) mnie wywalało przy samym logowaniu. Ale myślę, że to wszystko od kompa zależy. Ja mam P2 700 MHz i 128 RAMu. Cienizna, więc się wywala. Zawsze przy pierwszym Poszukiwaniu ccg mi sięga do pamięci wirtualnej. No i wszystko nie za szybko działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|