Dzyzdzyk
Przędziorek
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: ja to znam...
|
Wysłany: Nie 0:13, 04 Mar 2012 Temat postu: Assassin's Creed III zbliza sie szybkimi krokami |
|
|
Witam wszystkich w swojej pierwszej wypowiedzi :3
Wg. Ubisoftu pierwsze oficjalne informacje o AC III miały pojawić się dopiero w poniedziałek jednak dzięki życzliwości Game Informera i ich przeciekom wiadomo już sporo przed oficjalna wypowiedzią Ubi.Przybliżę nieco temat bo z tego co sie orientuje nie jedyny seria jestem zainteresowany
Co jak na razie Wiadomo ?
Fabuła:
Akcja gry ma rozgrywać sie w latach od 1753 do 1783 (Przedział 30 lat jak i w II),w Ameryce ukazując najważniejsze wydarzenia historyczne takie jak choćby wielki pożar w Nowym Jorku czy też sama walkę o niepodległość Stanów Zjednoczonych.
Bohaterem (Co wielu wnioskowało już po samych screenach) bedzie człek z plemienia indiańskiego Mohawków o imieniu Connor.Matka bohatera była ponoć Indianka,ojciec znów Brytyjczykiem.
Samo pochodzenie Connora odegrać ma sporą role fabularna tzn.Bohater nie bedzie poczuwał sie w pełni ani jako kolonista ani również indianin (Czyżby system misji dla frakcji ? )
Wybicie rodzinnej wioski na oczach nowego protagonisty skłonić ma go do walki o sprawiedliwość i prawde.W pewnym momencie spotkać ma na swej drodze zakon asasynów który pomoże rozwinąć się mu jako wojownik w swojej krucjacie.
Connor to również przodek Desmonda który znów użyczy nam swych wspomnień w projekcie Animusa oznaczonego wersją 3.0 Wiecej informacji co do losów Desmonda jednak nie podano.
Mechanika rozgrywki:
Jak na razie dość skromnie wiadomo o samej mechanice.
Pewnym faktem jest to,ze bohater (Jak na indianina i asasyna z reszta przystało) okaze sie świetnym myśliwym który będzie miał okazje polować na zwierzęta różnej maści i pozyskiwać z nich surowce takie jak mieso czy choćby trofea które następnie będzie mógł sprzedawać.Las okazuje sie nie tylko pretekstem do polowań ale i także wykaże się jako sceneria dla 1/3 misji w grze.
Z pogłosek można również wywnioskować że pojawią się także zmiany pór roku a co za tym idzie,trzeba bedzie dostosowywać taktyki walki i tropienia zwierzyny do obecnej pogody i warunków (Może wreszcie Ubi wykorzysta ten potencjał...)
Bronie:
Ubi w swojej wypowiedzi potwierdziło informacje na temat pojawienia się takich broni jak ukryte ostrze (Już myślałem ze z niego zrezygnują ) tomahawk (Prawdopodobnie godny następca noży rzucanych) czy choćby muszkiet.
Walka:
Walka która zawsze należała do prostej i przyjemnej klikanki pojedynczego przycisku,takową ma już zostać (Zasmuca sie zapewne Ci,którzy oczekiwali wyższego poziomu trudnosci)
Starcia staną się jeszcze bardziej dynamiczne,krwawe jak i przepełnione masą ruchów kontekstowych (Np. nasz ostatni mohikanin będzie mógł "przejąc" przeciwnika i być w stanie zablokować czy też skontrować nadchodzący cios innego niemilca nowo nabyta "żywą tarcza")
Parkour:
Wesołe wspinaczki na wysokie budowle i towarzysząca im synchronizacja to nieodzowne części AC z których UBI nie zrezygnowało.Wyjątkiem staną się jedynie obiekty na które dane nam będzie się wspinać.Zamiast strzelistych budynków które niestety w XVIII w. nie cieszyły sie kosmiczna wysokością,dane nam będzie wspinać sie na drzewa i skały z których to bedziemy majestatycznie podziwiać krajobraz (Ja Connor,Ty Jane)
Akrobatyczny system podczas walki wciąż będzie posiadał szerokie zastosowanie.
Grafika:
3 odsłona cyklu jak w przypadku dwóch poprzednich również ma zamiar korzystać z dobrodziejstw Anvila i jego "znacznie ulepszonej i zoptymalizowanej wersji"
Silnik uzyskał teraz możliwosc renderowania o wiele wiekszej ilosci postaci niż kiedykolwiek (Limitem było kiedyś ok. 90-100 postaci na ekranie,teraz ta liczba ma siegać blisko paru tysiącom)
Screeny:
Jak na razie pusto bo nie mam praw do wrzucania przez 24h.Podrzucę kiedy zniknie mi ograniczenie
Czuje coś w kościach że bez modernizacji kompa się jednak nie obejdzie (A ledwo co zmieniałem grafe i system pod nowego BF'a...)
Jaka jest wasza opinia ? Zapraszam do dyskusji
Post został pochwalony 0 razy
|
|