Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jak oceniasz D2 LoD? |
Super! |
|
44% |
[ 12 ] |
Bardzo dobra gra. |
|
40% |
[ 11 ] |
Niezła lecz nic szczególnego... |
|
11% |
[ 3 ] |
Cienko, słaba gra. |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 27 |
|
Autor |
Wiadomość |
-XarN-
Przędziorek
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
|
Wysłany: Pon 16:08, 08 Sie 2005 Temat postu: Diablo2 & LOD |
|
|
Klasyka sama w sobie, jedna z 2 gier w które grałem najdłużej (druga to fallout1,2). Gra ogranicza po jakimś czasie tylko do zdobywania lvli i itemow (których jest w pizdu!). A po jakimś czasie już nawet się lvli nie zdobywa tylko itemy. Które później (jeśli ktoś gra na BN close) można np. sprzedawać na allegro, i dostawać niezłą kasę za nie. Trzeba być tylko dobrym i już. No i oczywiście oryginalny CD-KEY do diablo2 i dodatku. Niestety posiadam tylko ten drugi, a do diablo2... No jedyny sposób na zdobycie go jest kupienie sobie np. na allegro złotej edycji diablo2+LOD W którym będziemy mieli 2 działające cd-keye. Gra na singlu dość szybko się nudzi, lecz na BN gra nabiera zupełnie innego znaczenia.Grafika w d2 nie jest może wspaniała (max rozdzielczość to 800x600 pix.) Muza w niektórych lokacjach jest świetna, zaś w innych tragiczna. Np. muzyka w Harrogath, i cała ścieżka z 5 aktu jest jak najbardziej na miejscu, zaś muza z aktu 1 to tragedia wg. mnie. Ogólnie Diablo wraz z dodatkiem oceniam na 10/10. Za wszystkie błędy i literówki sorka, śpieszę się.
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ninja_Man
Turkuć Podjadek
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 16:39, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
fajnie, szkoda tylko ze D2 to nie jest cRPG tylk zwyczajny hack and slash . Nie zmienia to faktu, ze gierka po sieci wymiata, sam siedzie od łatki 1.09 na BN [only hardcore], teraz czekam na kolejny reset [aaaa blizz plizzz] jakby ktos chcial czegos to szukac pod acc *cioban
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-XarN-
Przędziorek
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
|
Wysłany: Pon 17:01, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Niedawno wyszedł nowy patch 1.11, jeszcze niewiem co w nim nowego ciekawego, napiszę wtedy gdy tylko zagram, jak narazie zachęcam do ściągniecia patch zajmuje coś 6,5 mega.
Davaj [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ninja_Man
Turkuć Podjadek
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 17:09, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
patch 1.11 likwiduje kilka drobnych bugow a przede wszystkim umozliwa zebranie 3 kluczy - of hate of terror i of destruction [rzucane przez countness, demonolog, i nithaltak] po zebraniu 3 kluczy kazdego rodzaju otwieraja sie 3 mini levele gdzie mozemy zebrac [po walkach] organy, gdy je stransmutujemy otwiera sie portal do noeg otristram [trudne walki jak skurwysyn ;D pala hammer 98 level w sprzecie czako bered zaka 200 bered hoto 40 mara 30 2x soj etc etc zaliczyl ripa - hardcore] jak ich zabijemy dostajemy charma ktory daje m.in 0-6 all skills enjoy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-XarN-
Przędziorek
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
|
Wysłany: Pon 17:18, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Ninja_Man napisał: |
patch 1.11 likwiduje kilka drobnych bugow a przede wszystkim umozliwa zebranie 3 kluczy - of hate of terror i of destruction [rzucane przez countness, demonolog, i nithaltak] po zebraniu 3 kluczy kazdego rodzaju otwieraja sie 3 mini levele gdzie mozemy zebrac [po walkach] organy, gdy je stransmutujemy otwiera sie portal do noeg otristram [trudne walki jak skurwysyn ;D pala hammer 98 level w sprzecie czako bered zaka 200 bered hoto 40 mara 30 2x soj etc etc zaliczyl ripa - hardcore] jak ich zabijemy dostajemy charma ktory daje m.in 0-6 all skills enjoy |
Ten post będzie bardzo długi osoby nie zainteresowane diablo2 lepiej niech tego nie czytają, tylko stracą czas
A tak jaśniej:
Zmiany:
Jedna ze zmian dotyczy trzech dobrze znanych nam potworów: Harbiny [Countess], Demonologa [Summoner] i Nihlathaka [Nihlathak]. Po ich unicestwieniu... mamy szanse jedną do 32, że "wyrzucą" one klucz. Klucze są trzy: Klucz Terroru [Key of Terror (Hrabina)], Klucz Zniszczenia [Key of Destruction (Summoner)] i Klucz Nienawiści [Key of Hate (Nihlathak)]. Zebrane wszystkie trzy klucze należy transmutować w Kostce Horadrimów na poziomie trudności "piekło" w Akcie 5tym. Transmutacja pozwoli otworzyć jeden z 3 losowo wybranych portali do 3 lokalizacji "Matron's Den" na której to końcu możemy spotkać Lilith, do "Forgotten Sands" w której możemy spotkać Uber Duriela, lub do "Furnace of Pain" w ktorej natkniemy się na Uber Izuala. Lokalizacje te kolejno przypominają "Wieżę", "Kanion Maga" i "Rzekę Płomieni". Jednak to jeszcze nie koniec . Z potworów na jakie się "napotkniemy" wypadną następujące rzeczy Róg Diablo [Diablo's Horn], Mózg Mephisto [Mephisto's Brain] i Oko Baala [Baal's Eye]. Te przedmioty znów należy poddać transmutacji w pierwszym Akcie, co znów pozwoli na utworzenie magicznego portalu do lokacji w której spotkamy Mefista, Diablo i Baala. Ostatni z nich obdarzy nas przedmiotem "Hellfire Torch".
Unique Large Charm - "Hellfire Torch":
25% procentowa szansa na rzucenia czaru firestorm przy otrzymanym ciosie
+3 do umiejętności przypadkopwej klasy bohatera
+10-20 do wszystkich atrybutów
+10-20 do wszystkich odporności
+8 do promieni światłą
czar hydra na 30 lvl, 10 ładunków
screen
Nowe przedmioty:
- Dodano 10 nowych słów runicznych
- Dodano nowe przednioty unikatowe możliwe do zdobycia ze specjalnych Bossów
Bone
Zbroja z 3 miejscami na klejnot.
Sol + Um + Um
15% szansa na rzucenie czaru Bone Armor na 10 lvl przy zadanym ciosie.
15% szansa na rzucenie czaru Bone Spear na 10lvl podczas ataku.
+2 do umiejętnośći Nekromanty.
+100-150 do many.
Wszystkie Odporności +30.
Obrażenia zmniejszone o 7.
Enlightenment
Zbroja z 3 miejscami na klejnot.
Pul + Ral + Sol
15% szansa na rzucenie czaru Blaze na 15 lvl przy zadanym ciosie.
15% szansa na rzucenie czaru Fire Ball na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Czarodziejki.
+1 do Warmth.
+30% powiększona obrona.
Odpornośc na ogień +30%
Obrażenia zmniejszone o 7.
Myth
Zbroja z 3 miejscami na klejnot.
Hel + Amn + Nef
3% szansa na rzucenie czaru Howl na 1 lvl przy zadanym ciosie.
10% szansa na rzucenie czaru Taunt na 3 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności BArbarzyńcy.
+30 do obrony od pocisków.
Uzupełnianie życia +10.
Atakujący otrzymuje obrażenia 14.
Wymagania -15%.
Peace
Zbroja z 3 miejscami na klejnot.
Shael + Thul + Amn
3% szansa na rzucenie czaru Slow Missles na 15 lvl przy zadanym ciosie .
2% szansa na rzucenie czaru Valkyrie na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Amazonki.
+20% do szybszego odzyskiwania równowagi.
+2 do Critical Strike
Odpornośc na Zimno +30%.
Atakujący otrzymuje obrażenia 14.
Plague
Topór z 3 miejscami na klejnot
Cham + Fal + Um
20% szansa na rzucenie Lower Resist na 15 lvl przy zadanym ciosie.
25% szansa na rzucnie Poison Nova na 15 lvl podczas ataku.
Lvl 13-17 Cleansing Aura kiedy mamy na sobie.
+1-2 do wszystkich umiejętności.
+260-380% zwiększone obrażenia względem Demonów
-23% do Odporności na Trucizny u przeciwnika.
37% Deadly Strike (Zależy od poziomu postaci) [+3% DeadlyStrike na Lvl]
25% szansa na otwarcie rany.
Freezes Target +3.
+10 do siły.
Principle
Zbroja z 3 miejscami na klejnot
Wymagany 53 lvl.
Ral + Gul + Eld
100% szansa na rzucenie czaru Holy Bolt na 5 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Paladyna.
15% zmniejszone odzyskiwanie wytrzymałości.
+100-150 do życia
+5% do max odporności na trucizny.
Rain
Zbroja z 3 miejscami na klejnot
Ort + Mal + Ith
5% szansa na rzucenie czaru Cyclone Armor na 15 lvl przy zadanym ciosie.
5% szansa na rzucenie czaru Twister na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętnośći Druida.
+100-150 do Many
Odporności na błyskawice +30%.
Obrażenia od magii zmniejszone o 7.
15% zadanych obrażeń idze do many.
Treachery
Zbroja z 3 miejscami na klejnot
Shael + Thul + Lem
5% szansa na rzucenie czaru Fade na 15 lvl wprzy zadanym ciosie.
2% szansa na rzucenie czaru Venom na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Zabójczyni.
+45% zwiększona szybkość ataku.
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi.
+30% odporności na zimno.
50% dodatkowego złota od potworów.
Voice Of Reason
Miecz z 4 miejscami na klejnot
Lem + Ko + El + Eld
15% szansa na rzucenie czaru Frozen Orb na 13 lvl przy zadanym ciose.
18% szansa na rzucenie czaru Ice Blast na 20 lvl podczas ataku.
+50 do skuteczności ataku.
+220-350% zwiększone obrażenia względem demonów.
+280-300% zwiększone obrażenia względem nieumarłych.
+50 do skutecznośći ataku względem nieumarłych .
+100-00 obrażeń od zimna.
-24% do Odporności na Zimno u przeciwnika.
+10 zręczności.
Nie można zamrozić.
75% dodatkowego złota od potworów.
+1 do promieni światła.
Wrath
Broń strzelecka z 4 miesjcami na klejnot
Wymagany 63 lvl .
Pul + Lum + Ber + Mal
30% szansa na rzucenie czaru Decrepify przy zadanym ciosie.
5% szansa na rzucenie czaru Life Tap na 10 lvl podczas ataku.
+375% zwiększone obrażenia względem demonów.
+100 do skutecznośći ataku względem demonów.
+250-300% zwiększone obrażenia względem nieumarłych.
+85-120 obrażeń od magii.
+41-240 obrażen od błyskawic.
20% na Crushing Blow.
Uniemożliwia Leczenie się Potworów.
+10 do energi.
Nie można zamrozić.
Zmiany najmnników:
- Gracze mogą wynajmować najmnieków od 1 do 5 poziomów poniżej postaci gracza
- Zwiększona została szybkość zdobywania doświadczenia przez najmeników, ich poziom doświadczenia będzie bardziej zbliżony do poziomu gracza
Większe błędy
- Tworzenie Miejskiego Portalu gdy przedmioty całkowicie zapełniają miejsce w mieście gdzie portal powinien się otworzyć już więcej nie powoduje zawieszenia się gry
- Umiejętności zdobyte ze słów runicznych stworzoych gdy przedmiot użyty do słowa runicznego gracz aktualnie używa nie będzą więcej powodować rozłączenia z battle.netem.
- Barbarzyńcy nie będą już unieruchomieni podczas użycia Trąby Powietrznej chwilę po użyciu Inferna z przedmiotu unikatowego Ognistobrzuchy
- gra w niemieckiej, hiszpańskiej oraz polskiej wersji nie będzie powodowała błędów podczas najechania kursorem na przedmiot dający aurę podczas noszenia jego.
- Gra nie będzie już więcej powodowała błędów podczas zaznaczania umiejętności z broni w momencie zmiany broni na drugi zestaw klawiszem W.
- Zabicie lub propozycja handlu podczas zmiany ustawień klawiszy nie będzie już więcej powodowała, że postać gracza utknie w grze.
- Błąd "pocisk strzela zbyt daleko" został naprawiony.
- Próba sprzedaży Kostki Horadrimów lub przedmiotu używanego w zadaniu u NPC poprzez naciśnięcie klawisza Control i klinięcie na przedmiot nie będzie już więcej rozłączać gracza z battle.netem.
Mniejsze błędy:
- Uruchomienie gry z parametrem -install nie będzie już więcej powodowało instalacji gry jako usługi w Windowsie. Parametr ten jest teraz ignorowany.
- Niekiedy pieczęci w komnacie Diablo nie włączały się. Zostało to już naprawione.
- Wiadomości o wygasaniu postaci zostały uaktualnione aby odzwierciedlać politykę wygasania zaimplementowaną w patchu 1.10
- Niezidentyfikowane przedmioty niekiedy powodowały wyświetlanie innych zestawów przedmiotów których gracz nie ma na zielono. Zostało to naprawione.
- Niemiecki błąd po najechaniu kursorem na runę Ist został naprawiony.
- Odzyskiwanie konto nie jest dozwolone dla istniejących kont których nazwa składa się z jednego lub dwóch znaków.
- Podczas wychodzenia z gry na battle.necie postać gracza będzie przenoszona na kanał w którym była poprzednio.
- Transmutowanie przedmiotów eterycznych teraz pozostawia bonusy wynikające z eteryczności.
- W japońskiej wersji Pana Zniszczenia przedmioty które dodają do wszystkich umiejętności Zabójczyni niepoprawnie po najechaniu kursorem na nie wyświetlały informację o zwiększaniu poziomu umiejętności Druida a nie Zabójczyni. Zostało to naprawione.
- Wiadomości z battle.net'u dla nieangielskich wersji zostały poprawione.
Naprawione często wykorzystywane błędy w grze:
- Nie jest już więcej możliwa sytuacja gdy gracz omija dziesięciosekundowy czas oczekiwania po okazaniu wrogości i włączenia punktu nawigacyjnego w momencie okazywania wrogości.
- Uber Diablo nie może być już więcej zniszczony gdy gracz zabije znajdującego się obok Shenka Nadzorcę lub Krwawą Orlicę.
- Nekromanta używający zestawu Trang-Oula mógł niekiedy zostać niezniszczalny. Zostało to naprawione. Błogosławiony Młot nie pozostaje aktywny gdy gracz wejdzie do miasta, zapobiega to przed okazywaniem wrogości i atakowaniem już włączonym Błogosławionym Młotem graczy.
- Zestawy dodawały do umiejętności gracza nawet gdy gracz został zabity nawet jeśli przedmiotów tych gracz nie miał już na swojej postaci. Zostało to naprawione. - Przedmioty posiadające właściwość dającą graczowi określony poziom czaru nie będą już dawały synergii do umiejętności gdy gracz nie posiadał żadnego punktu w umiejętności z przedmiotu.
- Wklejanie ze schowka teraz uniemożliwia graczowi tworzenie nazwy postaci i kont z więcej niż jednym znakiem myślnika bądź podkreślenia.
Info ze strony diablo.mocny.com
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ninja_Man
Turkuć Podjadek
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 17:22, 08 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
nie dodales tylko ze Uber Mef w Tristram ma conva ktory zabiera ok. -100 resow i napierdala blyskami ;:O:O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alastor
Niepylak
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: ja cię znam?
|
Wysłany: Pią 14:16, 26 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Swego czasu grałem dość trochę w Diablo, ale tylko jedna postacią Nekromantą. Reszta jakoś do mnie nie przmówiła. No tak agierka na odprężenie choć cRPG'iem tego nie nazwę. No taki przyjemny Hack&Slash.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rogacz
Przędziorek
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 9:25, 27 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Mi sie tam zawsze podobala czarodziejka i zabojczyni Chociaz nie gralem w ta gra tak jak XarN bo bardzo mi sie podobala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tswiselka
Turkuć Podjadek
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 16:27, 08 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
gierka jest świetna ale niegdy nie grałem po necie, bo po pierwsze nie miałem żadnego oryginalnego kodu, albo cracka (podobno na cracku da się grać po necie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
89mistrzu89
Mechowiec
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: Metropoli of Zator
|
Wysłany: Pią 17:50, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nio to masz stare info bo to kicz a nie prawda
Achhhh....
Pamiętam te czasy
Czarodziejka na battle.net
Sprzet mialem zajefajny i umiejetnosci niezle rzomieszczone
ale jako czarodziejka niezle przerabane miałem!!
Te wieczory u kumpla na necia mhhhh......... 76lev Wiem wiem dla stałych graczy to jest nic!! Ale dla mnie to było cos!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariuszek1991
Skórożarłoczek
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/10 Skąd: że znowu!!!
|
Wysłany: Sob 18:50, 04 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Odezwały się w tobie wspomnienia. Ja też lubie Diablo i też grałem czarodziejką. pamiętam że udało mi się znaleśc zwykłą maczugę, która miała liste właściwości na cały monitor. W trakcie walki z jakimś kluczowym stworem zkończyła mi się mana gdy stwór miał połowe życia, maczugą załatwiłem go dwoma ciosami. Nie uwierzycie ale naprawde znalazłem zwykłą maczuge z potęrznymi właściwościami!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lacroond
Turkuć Podjadek
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: masz takie karty??
|
Wysłany: Nie 15:07, 05 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Czemu nie uwierzymy?? To sie zdarza i to dość często. W karzdym razie wystarczy miesiąc gania piekło prawie skończone a jaki ekwipunek..... MNIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariuszek1991
Skórożarłoczek
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/10 Skąd: że znowu!!!
|
Wysłany: Nie 19:18, 05 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No może i tak, ale lepiej dmuchac na zimne. Innym nie przytrafiła się taka okazja więc mogą by nieufni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gelu
Turkuć Podjadek
Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: AvLee Forest, Sharpshooter Tower
|
Wysłany: Wto 9:07, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Tak diablo 2 to jest gra tylko dla prawdziwych fanów gier.
Patch 1.11 nie poprawia wszystkich bugów ale sam jeszcze je wprowadza.
JA PSZESZłEM DIABLO 2 LORD OF DESTRUCTION 45 RAZY. 50 TO JEST JUBILEUSZ!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gelu dnia Wto 18:03, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariuszek1991
Skórożarłoczek
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/10 Skąd: że znowu!!!
|
Wysłany: Wto 14:45, 28 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No dobra, a czy ktoś przeszedł całą gre?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|