Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Śro 0:16, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Locha Gacorr musiał jednak znów uznać wyższość butelkowego Impa, Suicide Portal Activator, zepsutej wirtualnej nieśmiertelności i sir Fogga.
Ale zabawa była niezła i tak.
---
W sprawie wyjaśnienia zasad umiejętności.
Aura - Enemy figures moving into adjacent square suffer 1 wound. No damage inflicted when figure with Aura moves adjacent to enemy.
Wychodzi na to, że poruszanie się obok postaci z Aurą spowoduje otrzymanie 3 obrażeń (jedno za każde pole).
Pierce - Ignore 1 point of armor for each rank during attack. Shields are not affected.
Czy "shields" odnosi się tylko do tarczy, czy do wszysstkich armor?
Breath - Figures under template receive full damage. Only misses on a Miss result. Only blocked by walls, closed doors. Cannot pass through staircases.
Co oznacza "full damage"?
Undying - Roll 1 power die if figure is killed; restore to full health and remove status effects if surge rolled. Apply leftover damage.
Ostatnie zdanie mówi o tym, że po "wskrzeszeniu" się nieumarłego od razu dostaje w czapę wszystkie nadwyżkowe obrażenia bez żadnych modyfikatorów np. z zbroi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Śro 1:28, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Śro 1:49, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
jestem na 15 stronie podstawowej instrukcji i rzuciły mi się w oczy takie rzeczki:
power surge się kumuluje np. jeśli broń dostaje +1dmg za 1 surge to jeśli mamy ich więcej to więcej dmg się zadaje
frendly figuresy nie blokują widoku i ruchu więc nie ma czegoś takiego jak zablokowanie portalu
aim: jest rozkazem który może działać w tej samej turze w którym się go rzuci, np. najpierw aim potem strzał (bez ruchu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Śro 4:23, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
@Kwadrat: friendly figs. nie blokują może ruchu, ale na 99% nie można zakończyć ruchu na tym samym polu. No ale jak komuś starczy punktów, żeby wyskoczyć z portalu i przejść się 1 kratkę to spoko
@Kempy: co do pierce, tarcze mają na sobie te akcje "exhaust this item - negate X wounds", można negować tym obrażenia nawet, jeśli atakujący ma więcej pierce niż mamy armora.
Full damage pod template'em - możliwe, że niektóre ataki template'em powodują obniżanie obrażeń?
Co do Aura - na tyle na ile rozumiem język angielski, to masz rację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Śro 13:31, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tak z tym też masz rację Szymonie, tylko chowańce mogą zatrzymać się na polu zajętym przez inne figuresy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gacorr
Skórożarłoczek
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Południowe Mazury
|
Wysłany: Śro 15:26, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie tak mi się kojarzyło z friendly figuresami, że można przez siebie przechodzić i strzelać... Ale potem zapomniałem poszukać tego w podr. To by mi sporo ułatwiło (i wam nieco też). Bo mogłem sobie strzelać magami i szkieletami zza innych potworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwadrat
Rozkruszek
Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: wziąć na wino?
|
Wysłany: Pon 14:26, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
z dodatkowych rzeczy co wyczytałem:
Potwory mogą otwierać i zamykać drzwi ale nie te z runami. Czyli można je zatrzasnąć za takowymi
Znaleziony skarb od razu można sprzedać po pełnej cenie zamiast brać
(można od razu dokonać zmian w ekwipunku zeby móc je założyć)
Przy burnie chodzi o zadania obrażeń przed odliczeniem pancerza (czyli pancerz przed nim nie chroni)
Wszelkie efekty wynikające z zabicia postaci z przypisem undying pojawiają się dopiero kiedy zostanie zabita ostatecznie, bez możliwości wskrzeszenia. Czyli nie są to chodzące bankomaty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwadrat dnia Pon 14:27, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gacorr
Skórożarłoczek
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Południowe Mazury
|
Wysłany: Pon 15:10, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No ja się domyślałem, że to nie są bankomaty, ale nie chciałem psuć zabawy Szymonowi Bounty Hunterowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Pon 21:16, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
:<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Pon 17:43, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wnioskuję o zastosowanie uproszczonych zasad gry w Descent. Po wylosowaniu postaci naleźy dotrzeć do pierwszej złotej skrzynki. Następnie dodaje się postaciom 10k100złota i dociąga po trzy karty z stosu złotych skarbów. Szybkie zakupy i Overlord przenosi akcję pod pomieszczenie końcowe. Wydaje się, że w ten sposób można zaoszczędzić ok. 2 godzin.
^_^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 18:28, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tafit
Skórożarłoczek
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Podmrok
|
Wysłany: Pon 21:24, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
W istocie. Być może potem te wyprawy są jakieś trudniejsze, albo trzeba grać tylko i wyłącznie całe kampanie. Bo jak do tej pory, to gra dla władcy lochu kończy się w chwili znalezienia złotych przedmiotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gacorr
Skórożarłoczek
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Południowe Mazury
|
Wysłany: Pon 21:58, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Bywało, że i po znalezieniu brązowych się kończyła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kempy
Rozkruszek
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Wadowice Warrens
|
Wysłany: Pon 22:08, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Znowu zapomnieliśmy o tym, że przy dobrym trafieniu mozna stuknąć nieumarłego dwa razy bo: "Undying - Roll 1 power die if figure is killed; restore to full health and remove status effects if surge rolled. Apply leftover damage."
I Aura zdaje obrażenia nawet jak się przechodzi obok postaci z tą umiejętnością - za każde pole.
_________________
Haha, z nudów zacząłem przeglądać FAQ.
Co ciekawsze kwiatki:
Blast and Breath
These abilities are not mandatory. If not used, the attack is
treated as a normal ranged or magical attack.
Drinking Potions
Each hero may only drink 1 potion (of any type) each
turn. This prevents players from using certain overly
powerful potion combinations. All potions are returned to
the Market when the effects of that potion end.
Selling Treasure from Chests
Heroes can no longer immediately turn in a treasure card
from a chest to receive its full value. Instead, they must
carry the item back to town and sell it for half value in the
town shop.
Q: Can a hero give any type of item to an adjacent hero,
or just weapons and potions?
A: A hero may give any item to an adjacent hero at the
cost of one movement point. A hero may never give
money to another hero.
Movement
Q: What happens if you are on a lava space at the
beginning of your turn and you don’t move?
A: If you begin your turn on a damaging effect, such as
lava or a monster’s aura, and do not move off of it, you are
damaged by it at the end of your turn.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 22:30, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tafit
Skórożarłoczek
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Podmrok
|
Wysłany: Śro 16:24, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak było napisane na shoutboxie - ktoś by się pisał? Zwłaszcza, że od czasów tych odkryć powyżej nie graliśmy, więc może być jednak troszkę trudniej teraz. Przydałoby się 5 osób przynajmniej.
1. Tafit
2. Kempy
3. Gacorr (jeszcze nie wie, ale zrobię mu niespodziankę i tym razem pozwolę wyjść z domu)
4. Młodzieniec, który czuje się mroczny.
5. Kamos, the 80%
6. Szymon, the Chętny, ale...
7. Encaitar, the Bieszczady Góru
8. Piotr, the Piotr
EDIT: Data do ustalenia po znalezieniu potencjalnych graczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tafit dnia Śro 21:15, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Atanamir
Skórożarłoczek
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: 1123, 6536, 5321
|
Wysłany: Śro 16:58, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
4. Mroczne Młode
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alastor
Niepylak
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: ja cię znam?
|
Wysłany: Śro 19:21, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to będzie sobota wieczorem, to będę na 80%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|