Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atanamir
Skórożarłoczek
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: 1123, 6536, 5321
|
Wysłany: Sob 14:55, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie można przewracać przewróconego przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Sob 16:50, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Atanamir napisał: |
Nie można przewracać przewróconego przeciwnika. |
Tak, ale pomysł Deiva jest valid, jeżeli żadna z tych prób się nie powiedzie pytanie tylko - po co? ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atanamir
Skórożarłoczek
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: 1123, 6536, 5321
|
Wysłany: Czw 20:28, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Favored Enemy:
(...) A ranger may make Knowledge skill checks untrained when attempting to identify these creatures. |
Nie pamiętam, ale był chyba z tym jakiś problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deiv
Mechowiec
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Nie.
|
Wysłany: Czw 23:04, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Był. -.^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Draq
Mechowiec
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Dom wariatów
|
Wysłany: Nie 15:12, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie za 100 punktów.
Czy alchemik z tumor familiarem może zabrać feata improved familiar?
Nie mogę znaleźć oficjalnego rulingu na ten temat, a sprawa jak przystało na alchemika jest straszliwie niejednoznaczna, zakręcona i ma masą kruczków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atanamir
Skórożarłoczek
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: 1123, 6536, 5321
|
Wysłany: Nie 16:07, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie może wziąć Improved Familiara z tego samego powodu, który nie pozwala mu brać item creation featów:
Nie posiada arcane caster level'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Draq
Mechowiec
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Dom wariatów
|
Wysłany: Nie 16:23, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Improved familiar nie ma caster levelu w prerequisites tylko w opisie działania, w przeciwieństwie to creation featów.
Cytat: |
The alchemist uses his level as the caster level to determine any effect based on caster level |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atanamir
Skórożarłoczek
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: 1123, 6536, 5321
|
Wysłany: Nie 16:57, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Familiary w Improved Familiar feat wymagają odpowiednio wysokiego Arcane Spellcaster Level.
Bcos FAQ'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Pon 0:09, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Atanamir napisał: |
Nie może wziąć Improved Familiara z tego samego powodu, który nie pozwala mu brać item creation featów:
Nie posiada arcane caster level'u. |
Error. Creation Feats wymagają Caster Levela, nie Arcane Caster Levela.
Atanamir napisał: |
Familiary w Improved Familiar feat wymagają odpowiednio wysokiego Arcane Spellcaster Level.
Bcos FAQ'u. |
Drugi Error IMO: Prerequisites: Ability to acquire a new familiar, compatible alignment, sufficiently high level (see below).
W wymaganiach jest mowa o poziomie, nie o Arcane Caster Levelu. Wiem, że w tabelce z Improved Familiar jest pozycja "Arcane Caster Level", ale nie jest to wymaganie do posiadania featu moim zdaniem.
Osobiście uważam to za niedopatrzenie i pozwoliłbym użyć tego atutu każdemu, kto może mieć familiara. Skoro nawet rogal potrafi mieć familiara...
A na stronie nie znalazłem żadnego FAQ do Improved Familiar...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Geralt_Bialy_Wilk dnia Pon 0:10, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrus
Przędziorek
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Wto 15:19, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie grindującego barda, przedstawiam wordingi na początku:
Umiejętność barda:
Cytat: |
Soothing Performance (Su): A bard of 12th level or higher can use his performance to create an effect equivalent to the mass cure serious wounds, using the bard's level as the caster level. In addition, this performance removes the fatigued, sickened, and shaken condition from all those affected. Using this ability requires 4 continuous performance, and the targets must be able to see and hear the bard throughout the performance. Soothing performance relies on audible and visual components. |
Modyfikujące to featy:
Lingering performance:
Cytat: |
Benefit: The bonuses and penalties from your bardic performance continue for 2 rounds after you cease performing. Any other requirement, such as range or specific conditions, must still be met for the effect to continue. If you begin a new bardic performance during this time, the effects of the previous performance immediately cease. |
Harmonic sage:
Cytat: |
Reverberation: You can choose to have the effect of your current bardic performance continue for 1 round after you cease maintaining it, regardless of why you cease maintaining it. You can still have no more than one bardic performance in effect at one time. |
Moje pytanie: czy na jedną aktywację SP wydaję cztery nutki od razu, czy cztery nutki po jednej w kolejnych turach? Jeżeli ta druga opcja, to efekt następuje na początku, czy na końcu tych tur?
Czy połączone moce wymienionych powyżej featów pozwolą mi zagrać soothing performance (SP) za koszt jednej "nutki"? Tzn. normalnie muszę grać przez cztery tury za 1 nutkę, a tak - gram w pierwszej, a przez pozostałe trzy melodia się lingeruje i reveberuje, dając wirtualnie sumę czterech nutek.
Oczywiście, powyższa opcja odpada, jeżeli gram za cztery nutki w jednej turze.
Tak czy inaczej, proszę specjalistów o opinię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Wto 15:55, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
SP uaktywnia sie po 4 rundach performance'u i imo moga one byc wirtualne, ale nie mozesz przyspieszyc efektu wydajac od razu 4 nuty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrus
Przędziorek
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Wto 16:10, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo się cieszę, podoba mi się to.
Dodatkowe pytanie:
Czar "Discordant blast"
Cytat: |
Creatures in the area take 3d6 points of sonic damage and are pushed away as if bull rushed. Make a combat maneuver check and apply its results to each creature in the area. Your CMB for this bull rush is equal to your caster level plus your Charisma modifier. This bull rush does not provoke an attack of opportunity. A discordant blast cannot penetrate a silence spell (or any similar magical silence effect). |
Czy tego czaru dotyczą ograniczenia rozmiarowe? Tzn, kiedy jestem tiny, to mogę tylko małych przeciwników bullrushować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Draq
Mechowiec
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Dom wariatów
|
Wysłany: Wto 16:32, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ten czar pomija ograniczenia rozmiarów. Nie wykonujesz bull rusha, czar jedynie kopiuje jego mechanikę odrzucania: kratka za każde 5 punktów przebicia.
Co do Soothing performance i Lingering performance.
Lingering performance jedynie podtrzymuje efekty które już zostały wywołane przez performy. Wywołanie efektu soothing performance wymaga 4 rund i dopiero po ich upływie teoretycznie można efekt podtrzymywać. Niestety nie jest to buff więc lingering performance w żaden sposób się z nim nie combuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Draq dnia Wto 16:49, 10 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Twoje koszmary...
|
Wysłany: Wto 16:59, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Draq napisał: |
Niestety nie jest to buff więc lingering performance w żaden sposób się z nim nie combuje. |
I stand corrected. Daniel ma oczywiscie racje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrus
Przędziorek
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Wto 17:28, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, zgadzam się co do lingering performance.
Co do reveberance: wording jest inny, mówi o efekcie performance, a nie o "bonusach i karach".
Czy to znaczy, że w zamkniętych pomieszczeniach może mnie to kosztować o jedną nutkę mniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|