Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[PF] Serpent's Skull Adventure Path
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Pon 22:53, 21 Lip 2014    Temat postu:

Mam już gotowe postaci wysłane od Dejva i Szymona. W tą sobotę zakończymy Gears and Bones (Wreszcie zdecydowałem się na nazwę mojej kampanii) i przy następnej okazji zagramy wstęp do Serpent's Skull. Ze dwa dni wcześniej chciałbym mieć wasze karty postaci i backstory. Także jak ktoś jeszcze się za to nie zabrał to przypominam.

Chciałbym, żeby historia waszych postaci kończyła się tym, dlaczego wsiedliście na statek do południowych, tropikalnych kolonii i w jakim mieście weszliście na pokład. Wtedy wybieracie pasujący do historii campaign trait z poradnika gracza:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Wto 17:39, 12 Sie 2014    Temat postu:

Szybkie Summary:

Karta postaci:

Szymon - check
Dragan - check
Deiv - check
Gacor - check
Tafit - nope
Maialithar - check

Historia postaci (kwalifikuje się 5 zdań lub więcej):

Szymon - check
Dragan - check
Deiv - check
Gacor - nope
Tafit - check
Maialithar - check


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Atanamir dnia Sob 13:41, 16 Sie 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Nie 14:14, 18 Sty 2015    Temat postu:

Ok. Sprawa relatywnie istotna - wybór stronnictwa. Wrzosowi najbardziej odpowiadałby Baron, ale ani mojej postaci ani mnie nie interesują ziemie i tytuły, a raczej możliwość wpłynięcia na lokalną władzę i politykę Eleder. Jako gracz, uważam, że piraci to najfajniejsza opcja. Pathfinderzy są w każdej kampanii i są tak dobrze zdefiniowani w świecie gry, że aż nudni. No i Gnom. Z piratami przynajmniej będzie wesoło i jest to frakcja rzadziej spotykana.

Druga rzecz. Czego byśmy nie wybrali, dostaniemy za to na wejściu 2,5-3k golda. Poza tym mamy jeszcze niecałe 1,5k w kieszeni. Deiv proponuje kupić Bag of Holding I (2,5k, waga 15lbs, mieści do 250 lbsow/30 ft^3 gratów). Do tego możnaby dobrać jeszcze jedną różdżkę CLW albo jakieś rzeczy na choroby/trucizny/restoration i racje żywnościowe. Ewentualnie jeżeli w granicach tej kasy Taner, Morgan albo Anna chcieliby kupić jakiś solidny przedmiot dla postaci to jestem jak najbardziej za.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Nie 14:31, 18 Sty 2015    Temat postu:

Jako mistrz gry sugeruję, że '500 sztuk złota na głowę' jest ceną do negocjacji, jeśli jeszcze się nie zorientowaliście.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tafit
Skórożarłoczek



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Podmrok

PostWysłany: Nie 15:18, 18 Sty 2015    Temat postu:

Nie znam solidnych przedmiotów dla kapłanów, niestety. Jakieś ewentualne sugestie? ( nie naciskam, jakoś nie zależy mi bardzo na super rzeczach na razie : P )

Wziąłbym natomiast Cure Choroba/Cure Trucizna różdżkę, czy jakieś inne badziewie pokroju zwojów przywrócenia, bo pewnie to się przyda, jeśli nadal będzie się źle działo.

Co do wyboru stronnictwa - Morgan będzie przeciwny współpracy z Baronem, jako że krzywym wzrokiem patrzy na dzielenie w jednej osobie władzy wykonawczej i religijnej. Pathfinderzy brzmią za to o niebo lepiej i to pewnie na nich będzie naciskał. Jako gracz natomiast, skoro obecnie siedzę w Risenie 2 i Risenie 3 - piraci definitywnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Nie 15:32, 18 Sty 2015    Temat postu:

Leczenie trucizn jest nieoplacalne az tak. Leczenie chorob to raczej zwoje, rozdzka to overkill. Sa plaszcze z +1 saving throwsow za 1k, sa przedmioty +2 do statow po 4k, +1 nat armor amulet to bodaj 2k, magiczny pancerz to koszt armora +1150gp za +1 bonus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Draq
Mechowiec



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Dom wariatów

PostWysłany: Nie 15:55, 18 Sty 2015    Temat postu:

Tanerowi najbardziej by odpowiadała profesjonalna wyprawa znanego i cenionego stronnictwa pathfainderów (członkowstwo gratis!). Tylko gnom. Jako graczowi też spodobali mi się piraci Very Happy.

Co do różdżek leczenia to sądzę iż jedna wystarczy. Mamy 4 postacie które potrafią leczyć, a ja dorobię jeszcze z 8 potionów leczenia na czarną godzinę ( bo mam matsy). Od 5 poziomu nasz kapłan będzie potrafił sobie poradzić z chorobami truciznami i innym syfilisem więc nie sądzę by była duża potrzeba inwestowania w itemy oczyszczające ze statusów. Mały bag of holdnig też jest raczej zbyteczny. Jeśli dobrze zrozumiałem to będziemy mieć małą ekipę tragarzy zapewnioną przez organizację, dodatkowo ja mogę codziennie poświęcić jeden slot na tego ant haula i nieść masę sprzętu. Lepiej kupić już ekipie jakieś magiczne graty, +1 pancerza zawsze się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deiv
Mechowiec



Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Nie.

PostWysłany: Pon 1:28, 19 Sty 2015    Temat postu:

Sadimowi odpowiada wyprawa pod znakiem Pathfinderów, jednak próbowałby wyperswadować Gelikowi podróż z nami, a do tego namówić Eiryss by poszła z nami.

Co do przedmiotów dla kapłana... A raczej dla Ciebie... Polecam Hat of Disguise. Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

A to tak przy okazji, bo nasz paladyn leczy się +2 za każdą rzuconą kostkę (chyba tak to było).

[link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tafit
Skórożarłoczek



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Podmrok

PostWysłany: Pon 12:58, 19 Sty 2015    Temat postu:

Deiv napisał:
Co do przedmiotów dla kapłana... A raczej dla Ciebie... Polecam Hat of Disguise. Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]


Już widzę reakcje ludzi, którzy dojrzą moją twarz przez tę iluzję. Jak jakiś gość określa się jako kapłan Iomedae i stara się ukryć wypisaną na twarzy przynależność do religii Asmodeusa, to wiedz, że coś się dzieje!

Deiv napisał:
A to tak przy okazji, bo nasz paladyn leczy się +2 za każdą rzuconą kostkę (chyba tak to było).

[link widoczny dla zalogowanych].


Tutaj jest napisane, że harmuję nieumarłych za dodatkowe 2k6 i "This also increases the amount of damage healed by living creatures.". Rozumiem, że zwiększa leczenie o taką samą wartość jak harmowanie ( czyli 2k6 )? Jak tak, to chyba spoko opcja na przyszłość, taki boost. Zwłaszcza, że możemy natknąć się na nieumarłych, a ja mam fajne domeny pod zabijanie tychże channelami.

EDIT: Oczywiście z racji kosztu to raczej nieprędko. ( pomijając fakt, że nawet nie wiem, czy idzie takie itemki znaleźć w dżungli : P )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tafit dnia Pon 13:12, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Pon 13:52, 19 Sty 2015    Temat postu:

Jeśli mam wam coś zasugerować, to wybierzcie opcję która da wam najwięcej radości z grania, bo trzymanie się wyboru moralnego swojej postaci, żeby potem żałować tego jako gracz przez 5 rozdziałów mija się z celem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pon 17:48, 19 Sty 2015    Temat postu:

+1 dla Mariusza, też jestem tego zdania, dlatego oddzieliłem siebie od swojej postaci tutaj.

To filakterium channelowania IMO działa tak jak myślisz Taficie - zarówno zwiększa zadawanie obrażeń undeadom jak leczenie living creatures o 2d6. Tekst jest taki rozległy, zamiast pisać "zwiększa Twój channel o 2d6" bo nie działa to na leczenie undeadów/ranienie żywych, od tego jest drugi, odwrotny przedmiot Smile

Dawid wspominał mi w rozmowie, że chciałby wziąć na 5 poziomie Craft Wondrous Item - z tym atutem w drużynie zrobienie tego przedmiotu to 6 dni pracy i 5,5k gp - nie aż tak bardzo poza naszym zasięgiem w najbliższym czasie, a opcja rzeczywiście jest bardzo solidna, bo wzmacnia umiejętność, z której korzysta cała drużyna.

Co do mojego atutu i magicznego leczenia - tak, do każdej rzucanej kostki gdy jestem leczony magicznie należy doliczyć +2, dlatego ja poświęcę na 5 poziomie atut, żeby zwiększyć ilość kostek z LoH o jedną, gdy nie leczę statusu przy pomocy Mercy (Greater Mercy).

Jeżeli o mnie chodzi, to ja przez następne kilka poziomów zrzekam się jakiegokolwiek lootu - w tym momencie mam chyba najdroższy sprzęt, w postaci tej zbroi i amuletu naturalnego pancerza. Magiczna broń to nie problem - jeżeli będzie trzeba przebić DR to Tafit może rzucić komukolwiek Magic Weapon, ja przy Smite Evil ignoruję wszelkie DRy a od 5 poziomu mogę umagiczniać sobie broń w walce. Spodziewajcie się w większych walkach też bonusów do trafienia/obrażeń/AC na podobnej zasadzie jak u barda - mam aktywowaną umiejkę, działającą na każdego w promieniu 30ft.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pon 16:55, 16 Lut 2015    Temat postu:

Czyli rozumiem, że chcemy cisnąć z piratami? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Draq
Mechowiec



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Dom wariatów

PostWysłany: Pon 17:01, 16 Lut 2015    Temat postu:

Wychodzi na to że tak. Wesoło będzie Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deiv
Mechowiec



Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Nie.

PostWysłany: Pon 17:08, 16 Lut 2015    Temat postu:

Będziemy śpiewać szanty na sesji? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin